MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

ÁNTSZ válaszolt

2007. június 12. - georgejr
Korábbi postomban írtam, hogy jelzek az ÁNTSZ felé. Már válaszoltak is! Bár kissé csalódott vagyok.

 Először a levelem:
Tisztelt ÁNTSZ,

Nem tudom, hogy jó helyre írok-e, de a weboldalukon ezt a címet találtam, ahol reményeim szerint választ kaphatok a bennem felmerült kérdésekre.
Sokat járok vonattal. És tapasztalataim szerint a vonatok egyre mocskosabbak, a wc-k fertőtlenítést évek óta nem láttak, ha fertőtlenítenék legalább a bűz mellett lehetne érezni a fertőtlenítő markáns szagát is, de nem lehet. A mai napon szerettem volna dolgom végezni a vonaton, de inkább meggondoltam magam. Beszéljenek a csatolt képek. Sajnos ez jellemző szinte minden szerelvényre. Az illemhelyek higiéniája, mint olyan nem létezik a MÁV szerelvényein.
Szeretném megtudni, hogy milyen jogszabályok vonatkoznak a tömegközlekedési eszközök illemhelyeire.
Mindezek mellett kell-e Önöknél hivatalos feljelentést tenni emiatt vagy elég-e ez a levél, hogy vizsgálatot folytassanak ezügyben?
Illetőleg ha ez nem Önök hatáskörébe tartozik, akkor melyik szervhez fordulhatok?



Üdvözlettel:

Xy

Ui: még néhány kép: http://megintallunkvazze.blog.hu/2007/06/10/takaritas_mav_eknal
Íme a válasz:
Tisztelt XY Úr!
 
 
Az Országos Epidemiológiai Központba érkezett - a MÁV szerelvényein lévő illemhelyek higiéniai állapotát kifogásoló - lakossági bejelentését, az illetékes MÁV Központi Panaszirodába továbbítottuk.
 
Budapest, 2007. 06. 12.                                       Üdvözlettel
 
 
 
                                                                          Dr. XY
                                                                           osztályvezető
Ennyi. Túl sok reményt nem táplálok.

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr2297438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Baxee 2007.06.12. 22:56:14

Üdv Mindenkinek! Nem tudom, hogy hol lehet címoldalra való hozzászólást tenni, úgyhogy most ideírom! Unokatesómmal történt az eset, és baromira felháborított! 2007.Júni.10. hajnal 3.45-ös Budapest - Balatonlelle vonal Nas koncertről hazafelé (ami elmaradt:). Barát-barátnő, középiskolások. Legújabb és tiszta vonat, piros kívül, kék ülésekkel. Kaller kéri a jegyet, odaadják neki, diákigazolványokkal együtt, retúr diák, előző nap vették B.lellén. ERRE MIT SZÓL A KIBASZOTT TETŰ TUDATLAN KALLER? - Uram, éjféltől megszűnt a diákjegy nem lakóhely - nem iskola viszonylatban, sajnos ki kell fizetni a különbözetet plusz 2000 forint pótdíjat (fejenként)!!! De nem csak őket akarta megbaszni, hanem a többi utast is, akik szintén fel voltak háborodva, úgyhogy megmondták annak a FASZ-nak, hogy lerugdossák a vonatról, ha nem hagyja őket békén. Erre nem lépett semmit, de többet nem is ment arra a 3ésfél órás út során. Szóval kedves homo-metro szexuális szóvívő Úr erre kössön gombot. 1 diákon kb. 3300 forint sarcot akart az a geci kalauz!!! Amikor elmesélték, felhívtam a Máv direktet, és 8 percet várakoztam....kapják be ők is...

Nigériusz 2007.06.13. 01:14:12

\"lakossági bejelentését, az illetékes MÁV Központi Panaszirodába továbbítottuk.\" --- hihi..szerintem onnan meg a szemetesládába továbbították de mind1

georgejr · http://mav.blog.hu 2007.06.13. 09:17:52

Baxee! Kérlek fogalmazz finomabban. ez a blog nem az anyázás helye. A hozzászólásodat most még nem morderálom ki. A történet érdekes és jó téma lehetne, de a dühöt ne a káromkodásban fejezzük ki!
Köszönöm.

nyul · http://megintallunkvazze.blog.hu 2007.06.13. 13:55:49

Nagyon örülök, hogy rátaláltam e blogra. \\\"Bejárós\\\" vagyok, vonatozom naponta 2x. Kedves georgejr, a leveled a kukába kerül, az tuti.
Én egyszer írtam a MÁV-nak, de nem panaszkodtam, hanem (szerintem) egy ötletes, nekik-is-jó-nekem-is-jó konstrukciót ajánlottam. Ez akkor történt, amikor a fantasztikus \\\"mosoly-kampányuk\\\" volt. Budapest és Nyíregyháza között utaztattunk volna a büfékocsiban az IC-ken fiatal képzőművészek erre a célra és helyre készült műveit, tányér- és poháralátét formájában, és ezt szerettük volna megbeszélni. Pénzt nem kértünk, csak egy kis \\\"szellemi támogatást\\\", azaz a helyet. Helyi szinten reklámoztuk is volna. Hosszas várakozás, egy levél, hogy továbbították az illetékes szervnek - után felhívott egy mérnök a MÁV-tól, hogy legyek szíves felhívni a marketingest, megadta a nevét és telefonszámát, hogy megbeszéljem vele, hogy MENNYI PÉNZT FIZETÜNK MAJD NEKIK EZÉRT.
Nem sikerült elérnem az illetékest, de a levelezés (a MÁV hivatalos levelének nyelvezete már önmagában egy öröm) dokumentálva van.

georgejr · http://mav.blog.hu 2007.06.13. 14:00:28

nyul! szívesen vennénk a levelezést itt a blogon is:)

Tökfej · http://antimav.blog.hu 2007.06.13. 14:38:35

Szerintem az, hogy a bejelentést a MÁV Központi Panaszirodájába továbbították, nem tűnik szabályos eljárásnak...

Egykoronénisutaztamamávval 2007.06.14. 09:33:19

Az ÁNTSZ a saját hatásköréban KÖTELES megvizsgáálni a panaszt, mert ez közigazgatási feladat, nem pedig a bepanaszolt cég saját irodáját megbízni, hogy maga ellen nyomozzon. a hivatkozás a KET (közig törvény) megfelelő rendelkezése, 29 §-a a hatósági eljárás az ügyfél kérelmére, bejelentésére stb.....indul meg!

ne hagyjátok magatokat lepattintani!

Janek 2007.06.14. 15:10:29

Inkább azt kellene írni az ÁNTSZ-nek, hogy a mocsokból vett mintákból (ennek begyűjtését vállalhatnánk mi, lelkes jobbítók) DNS vizsgálatot végezzenek. Majd a rendőrség, vagy bánomisén azonosítsa az illetőt, és az térítse meg az okozott kárt. Így lenne ez rendben.