MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

Az angolok sem mindig utasbarátok

2015. június 29. - Vittore.

Egy kommentelőnk írta ezt a múltkori bejegyzésünk alá: "Angliában visszatérítik a bérletek árának egy részét, ha sokat késnek a vonatok.".

Szagértő szakértő nevű kommentelőnk erre válaszul elmondta a saját történetét:

MUHAHAHAHAHAHAAAAAAA. És akkor kultúrált voltam. Kérlek lőjjük el a "japánban 10 mp késésért mindenki harakirit követ el" bullshitet is és akkor minden tökéletes.

Elmondom az angol történetem:

Megveszem a jegyem Manchester-London menettérti. Virgin trains. épp visszafelé mennék, amikor közlik Londonban, hogy van egy kis problema, ráomlott a kő a sínekre, átszállás lesz.

Virgin bizonytalan ideig nem indul. Indul másik járat (London Midland asszem') kérdezem elfgoadják a jegyet? Dehogy fogadja el lóf....t, az csak a közvetlen járatra jó, ez meg most átszállásos. Ugye mert át kell szállni a kőomlás miatt. Mondom de ez vasúti hiba, nem? Nem, ők nem tehetnek róla. Miért ÉN tehetek? Ő, nem, de ők sem. Patthelyzet.

Kérem, hívja ki a vezetőjét, beszélni tudjak vele. Kijön egy arrogáns fazon, vázolom neki a helyzetet, Virginnel szerződtem, juttassanak el A-ból B-be. Ők nem tudják nem indul stb stb. Nem érvényes az átszállásra.

Bemérgelem magam, odamegyek a kalauzhoz, vázolom a helyzetet. Elmondja, nem én vagyok az első de nem fogadhatja el a jegyem blablabla. Mindenesetre megsúgja, a többiek felszálltak... Nem tudtam, hogy felkérés a táncra, vagy majd jön és jól megbüntet? A vonaton végül elszáguldott mellettünk.

Kőomláshoz érünk, leszáll a vonatról kb 500 ember, buszok sehol. Menj gyalog csezdmeg. :( Nagy nehezen bedöcög valami csotrogány, kb a BKV-nak is jobb buszai vannak már, átvánszorgunk kőomláson túlra. Ott kerülő útirányon nagy nehezen jön egy Virgin, végre örülök, nem kell harcolni.

Felszállunk jön a kaller, nekiáll kötekedni, hogy én ott szálltam fel, pedig ez útmegszakítás nélkül érvényes. Elmondom, mi a szitu, kikerültük a kőomlást. Őt az nem érdekli blablabla. Végül otthagyott.

Na, hát ennyit a nagy utasbarát, seg.gedet kinyaló nyugati szolgáltatóról... Még hogy visszafizetik, aha... Ébredj már fel!

Kövess minket a Facebookon is!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr147582318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása