MÁV utaspanaszok, késések, információk.

Új MÁV blog

MÁV matek újra

2007. október 27. - georgejr
Könyörgöm írok egy számtani oktató szoftvert, és elmagyarázom a tér-idő kontinuumot is, de legyen már végre valami változás! Ennyit a 15 perces visszatérítésről....

Szervusz,

egy kis vasárnapi vasutas feeling:

Győrből jöttem haza sopronba. Hála a  vasutasoknak két vonat között választhattam,  a  7.40-es IC és a 8.00-ás gyors között.  Az  IC-t választottam - elpuhult kényelmes pasi vagyok - és itt kezdődött  a  történet.

>
IC kiírva második vágányra, nem oda jött. Aluljáróba le, lépcsőn fel, gondoltam szuper vagyok, elértem így is. Ja, elértem de minek. Nem indult a szekér, tájékoztatás a szokásos nulla. Eltelt vagy tíz perc és láss csodát, beérkezett pest felöl a gyors. Szerintem szegény vasutasok a büdös életben nem láttak ilyet, gyorsan el is menesztették. Mi még akkor is bent várakoztunk az állomáson. 20 perc után kiírták - nem bemondták - hogy késik a vonatunk 20 percet. Ez talán azt jelentené más országban, hogy akkor indulunk. Nálunk nem, nálunk ez a már eleve 20 perchez +20. Jó kis matematika. Szóval kb. 40 perc tétlenség után kellett volna elindulnunk. Nem indultunk és ezt már nem is írták ki. Végül majdnem egy teljes óra várakozás után indultunk el. Vonaton infó: nem jött meg időre a szombathelyi szakasz személyzete:)
Gondoltam sopronban majd pótjegy visszavált. Aha. Ahogy Móricka gondolta. Szimpinek nem nevezhető utaztatási manager az üveg mögött laza mosoly és fejcsóválás: győrben bemondták a kését. Be bökdmeg, 20 perc állás után kiírták. Ennyi volt az infó. 30 perc után valamit karattyoltak de szerintem senki nem értette. Szóval ez is ugrott. Nem az az 520 pénz fáj, a tájékoztatás totális hiánya. Ha átszállítanak a gyorsra, majd 30 percet nyerhettem volna.

u.i.: ha munkába megyek ausztriába és 5 percet késik a vonat, sopronban be nem áll a hangosbemondó.

csavargó

A bejegyzés trackback címe:

https://mav.blog.hu/api/trackback/id/tr59209557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tibee 2007.10.27. 11:35:22

Ez Hungisztán!
Ahol védik a tolvajt, tüntetőt, rendbontót. Akkor a mav miért dolgozna rendesen?

Gobbihilda 2007.10.27. 12:44:33

A lényeg az, hogy ezért nem járok én IC-vel. Az ica szolgáltatás amúgy is a vasút szégyene. Nem csak a MÁV területén.
Szinte soha nem akkor és úgy közlekedik, mint, ahogy az ki van hirdetve. Akkor meg mi a büdös p...isznek fizessek azért még - az amúgy is drága jegyen felül - pluszban, ha úgysem kapok érte semmit.
Inkább iszom két-három fröccsöt a pótjegy árán. Az legalább meglátszik, és még értelme is van.
Tibee!
Meg a brutális, törvényszegő rendőrt, az arcnélküli gonosztevőket, meg a hazugságkirályt, és a többi haverját is megvédik.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.10.27. 15:20:35

én a >> bemonták hogy késik ezért nem fizetjük vissza az IC pótjegy árát

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.10.27. 15:23:23

nabakker a hülye kacsasőr meg elbénázta a kommentem nagyrészét nem írom újra, ha tudjátok csináljátok meg légyszi.
fikáztam a mávot benne amiért béna dumával nem adja vissza az IC pótjegy árát, ha olyanja van

OkoskaTo:rp 2007.10.27. 18:57:57

Kedves MegintÁllunkVazze!

Esetleg lehetne pályázatot kiírni azon indokok összegyűjtésére, hogy mikor, hol, éppen miért nem fizetik vissza egyértelmű késésnél az IC-pótjegy árát.

Az én sztorim: Az egész szerelvény csődül a pénztárhoz, mert jóval 15 percet meghaladó a késés (akkor még annyi volt) - a vasútállomás órája szerint is. A pénztárosok a sor elejénél felhívják a forgalmistát, aki szemrebbenés nélkül hazudja, hogy időben bent volt a vonat. A pénztárosok kezüket széttárják, rajtuk hiába is vezetnénk le dühünket.

gagga 2007.10.27. 19:18:47

ja, nyíregyháza-miskolc-bp ic-vel történt. miskolcon bemondták hogy késik 10 percet, a keletibe már 20 percet késett, ahol bemobdták, hogy a nyíregyházi utasoknak visszatérítik a jegyárat. gondoltam bepróbálom a miskolci jegyet, de nem adták vissza. kérdeztem miért, hát azért mert miskolcon bemondták hogy késik. de én nem ugyanúgy 20 percet késtem mint a nyíregyházi? akkor sem adják vissza, mert bemondták...

efi 2007.10.27. 20:25:59

Ez a hülyeség nem megszűnt? Mármint hogyha előre bemondják akkor az joker.

Adani 2007.10.28. 14:23:29

Egyszer láttam ilyet. Kecskemét IC++gyors vegyes késik 40 percet, szólnak miután már menetrend szerint vhol Nagykörös előtt kéne járnunk ,h bocs, de késik 40 percet, türelmüket és megértésüket kérjük. Türelmesek és megértőek is vagyunk, de türelemmel nem lehet utazni, ezért inkább vonatot szeretnénk. Be is döcög 40 perc után, én Cegléden le, ahol már üvölti a hangos, h bocs, de jegyet nem váltunk cska IC pótjegyet vissza és csak azok válthatnak, akik Szegedtől jönnek, akkor se értettem miért, biztos akkor is azt mondták ,h hát Kecsón már bemondták, h késni fog, na ja tényleg, de attól én még késtem, soksra megyek vele, h bemondják, mert mit csináljak? Induljak el gyalog? Miért vagyok azzal kisegítve ha tudom ,h késni fog? Atótl nekem nem jobb ha tudom ,h mennyit fog késni, mert ugyanúgy nem tudok utazni. Kultúráltab országokban késés esetén nemcska a pótot, hanem minden jegyet visszaváltanak, sőt megesik ,h a taxiszámlát is fizetik, ha az utas pl. időre ment és a voantkésés miatt másképp nem ért volna oda pl. lekéste volna a repülőt.

Mellesleg akko Cegléden szintén a mozdonyvezérhez kopogtak be egyá lló voantnál, ésk érdezétk megmerre megy, miután több MÁV egyenruhás se tudtam egmondani, h az a vonat, ami ott a távoli messzeségbne áll hova is fog menni.

efi 2007.10.28. 21:45:32

Mondom megszűnt. Nem lehet azzal takarózni, hogy bemondták előre.

Adani 2007.10.29. 10:28:02

Nagyon helyes, eleve egy értelmetlen szabály volt, másra nem jó csak arra, h kibújhassanak a fizetés elól. Be lehetne azt is vezetni, h késés esetén nem csak IC pótjegyet, de minden vonatjegyet visszafizetnek, vagy legalább egy részét. Mondjuk 10 perc késésnél 10%-át 20 percnél 20%-át stb. És persze az összút számítana, vagyis ha te sokszor átszállva mentél és mondjuk azért késtél, mert késett a csatlakozásod, vagy éppen, h az előző vonatod késett és a csatlakozás nem várta meg, pedig meg kellett volna, akkor bizony számolják a késésbe a következő vonatig eltöltött időt.

De gyanítom ilyen még sokáig nem lesz, amenyit késnek néha sokszor kéne fizetniük.

Sheldrake (törölt) 2007.10.29. 22:51:32

Ehhez mit szólna a bakter?
---------------------------
Kedves Munkatársunk!
A sorozatos forgalmi okból és az Önök hanyag munkavégzéséből is adódó késések és szolgáltatásaink csapnivaló színvonala miatt ezúton tájékoztatjuk kedves munkatársainkat és feletteseiket, hogy következő havi fizetésük előreláthatólag 30 napot késik. A késésből adódó kellemetlenségekért szíves türelmüket, pontos precíz munkavégzésüket és megértésüket kérjük.
--------------------------------------

Kb. egy ilyen levelet adnék a bakterok kezébe, hogy gondolkozzanak el rajta, hogy a nem állami versenyszférában mit érdemel az a bűnös, aki nem dolgozik rendesen (másrészt ott az is bűnhődik, aki rendesen dolgozik sajnos). Tisztelet az itt is jelenlévő becsületesen dolgozó kivételnek.
süti beállítások módosítása